Lapkričio mėnesį 44 pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, įvyko daugiau nei 150 World Usability Day renginių, kurių metu buvo pristatyta daug įdomios medžiagos. Šią savaitę peržiūrinėjau Maskvoje vykusio WUD renginio įrašus. Renginys pasirodė ganėtinai įdomus, buvo maždaug 15 pranešimų ir dar keletas praktinių užsiėmimų. Man labiausiai patiko Mail.ru atstovės Ksenijos Sterninos (rus. Ксения Стернина) pranešimas apie co-discovery - kaip vartotojo patyrimo testavimo metodą. Tiesą pasakius, iki šiol apie šį metodą ir jo pritaikymą vartotojo patyrimo testavime girdėjau labai mažai. Įsivaizdavau jį kaip mokymosi metodą, kai besimokantieji suskirstomi į poras arba mažas grupeles ir, atlikdami tam tikras užduotis, mokosi vienas iš kito.
Lapkričio 1d. Expedia bilietų ir viešbučių užsakymo internete portalas paskelbė, kad jų portalo vartotojų elgesio analizės metu nustatytas klaidinantis vienos užsakymo formos vieno informacijos įvedimo laukelio naudojimas, kurio panaikinimo efektas - 12 mln. JAV dolerių papildomas metinis pelnas. Kaip gali vienas IT sistemos laukelis turėti tokią įtaką įmonės veiklos rezultatams?
[caption id="attachment_286" align="alignnone" width="600" caption="Expedia.com portalas"][/caption]