EN
#15min.lt #analitika #ančiuko efektas #ančiuko sindromas #App Camp #atnaujinimas #bendradarbiavimas #bendravimas #Change by Design #co-discovery #darbo skelbimai #Delfi
#Delfi.lt #dizainas #dizaino analizė #dizaino atnaujinimas #dizaino metodai #dizaino šablonas #dizaino vertinimas #E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodika #e.paslaugos #efektyvumas #EuroBasket #Facebook #General Tau Theory #geroji praktika #Global Service Jam #google #grafikas #IDEO #idioteka #ieskome dalyviu tyrimui #infodizainas #infografika #informacija #informacijos #informacijos dizainas #informacijos grafika #INOVATELL #interneto bankas #interneto svetainė #iPhone #kalbos aiškumas #Kalėdos #kiek kainuoja #klausimai #Klausimas TAU #krepšinis #Lietuva #Lietuva 2030 #lokacijos paslaugos #mobilieji įrenginiai #mokymai #naudotis #naudotojo sąsaja #navigacija #NK teismas #nuoseklumas #Omnitel #pakeitimai #paprastumas #pasaulinė usability diena #paslaugos patogumas #paslaugų dizainas #patarimai #patikimumas #patogumas #patogumo naudotis tyrimas #personalizacija #personalizavimas #platformos #portalas #prezentacijos skaidrės #programinė įranga #programuotojas #psichologijos teorijos #renginiai #renginių svetainės #savitarna #Sberbank #scenarijus #sistemos pakeitimai #skaitomumas #socialiniai tinklai #spalva #strategijos dokumentas #sveikinimas #teksto aiškumas #tendencijos #terminų naudojimas #tesktas #testavimas #Tim Brown #tinkamumas #tinkamumo revizija #tinkamumo testavimas #tinklalapiai #tinklalapis #tvarkaraštis #UI #UI patterns #usability #usability asociacija #usability expert #usability inspection #usability testas #usability testing #UsabilityLAB #user centered design #user experience #user interface #UX #ux futures #vakarėlis #valstybės pažangos strategija #Valstybės pažangos taryba #vartotojas #vartotojo sąsaja #vartotojų analizė #vartotojų sąveika #vartotojų testavimas #vartotojų tyrimai #Verslo klasė #VGTU #vienodumas #Vilnius #vizualizacija #Vyriausybė #Web akademija #world usability day #world usability day 2011 #world usability day 2012 #WUD 2011 #WUD 2012 #wud 2014 #WUD2010 #WUD2011 #WUD2012 #žmogaus ir kompiuterio sąveika #žmogaus ir roboto sąveika
more less
12 Search results:

Ieškome UX architektų

Nov 05 2014 Idea Code Komanda

Plečiame komandą ir ieškome UX architektų geros naudotojų patirties projektavimui mobiliems įrenginiams. Susidomėjusius prašome atsiųsti savo CV, darbų portfolio ir kontaktinę informaciją adresu info@ideacode.eu

E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodika

Pristatome E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodikos rinkinį elektroniniu formatu: epaslaugos.ideacode.lt. Rinkinį sudaro pagrindinis metodikos dokumentas, tinkamumo problemų sprendimo gairės ir šios metodikos naudojimo viešųjų pirkimų metu rekomendacijos.

Ieškome dalyvių svetainės patogumo naudotis tyrimui (2013 liepos 4-8 d.)

Tyrimo datos: 2013 liepos 4-8d. Kokių dalyvių ieškome

  • Vyrų ir moterų;
  • Studentų, dirbančių ir nedirbančių;
  • 20-70 metų amžiaus;
  • Kurie reguliariai naudojasi kompiuteriu ir internetu, tačiau nėra IT srities profesionalai;
  • Kurie gali skirti apie 1 val. laiko tyrimui liepos 4-8 dienomis (žinoma, už atlygį).

Pabaltijo World Usability Day 2012 renginys

Oct 23 2012 Idea Code Komanda

Su džiaugsmu informuojame, kad šiemet vyks pirmas bendras Pabaltijo šalių World Usability Day 2012 renginys Taline. Jis vyks lapkričio 15-16d. Viena diena bus skirta pranešimams (dalyvavimas šią diena yra nemokamas), kita diena bus skirta įvairiems mokymams. Temos kurias apžvelgsime šiais metas bus nuo tradicinių patogumo naudotis tyrimų iki paslaugų dizaino ir naudotojo sąsajos inovacijų. Daugiau informacijos rasite renginio puslapyje. Registracija į renginį jau prasidėjo Eventbrite portale. Iki susitikimo Taline!

2010 tendencijos ir geri pavyzdžiai

Pavargome kritikuoti... Todėl šis šventinis straipsnis apie tai, kas gero įvyko Lietuvos internete 2010-aisiais. Nesistengėme sudarinėti geriausių topo, o tiesiog surašėme mūsų komandos dėmesį atkreipusius 2010 metais sukurtus arba atnaujintus projektus, kurie atitinka tarptautines "user experience" tendencijas.

Sprendėme remdamiesi dviem pagrindiniais kriterijais. Projektas turėjo aiškiai atspindėti tam tikrą rinkoje vyraujančią "user experience" tendenciją (ir pakankamai kokybiškai ją įgyvendinti), o vartotojo sąsajoje neturėjo būti esminių problemų, dėl kurių norėtųsi kuo greičiau pabėgti iš tos svetainės.

Naudotojų sąsajos pakeitimas

World Usability Day 2010 Lietuvoje renginio metu kilo diskusija, ar reikia daryti pakeitimus sistemose, prie kurių žmonės jau priprato. Pabandykime išsiaiškinti kartu. Keičiasi technologijos bei požiūris į jas, atsiranda naujos mados tendencijos, pasiūlomi nauji inovatoriški sprendimai ir t.t. Keičiasi ir pačios naudotojo sąsajos, tačiau dažniausiai naudotojo sąsajų pakeitimai nepavyksta lengvai. Žmonės būna įpratę naudotis sistema vienaip, o po pakeitimų jie dažnai verčiami naudotis sistema kitaip nei yra įpratę. Todėl natūraliai kyla nepasitenkinimo bangos. Vartotojai prašo grąžinti seną svetainės versiją. O naujos sistemos iniciatoriams susidaro įspūdis, kad vartotojai nenori pakeitimų. Pavyzdžiui po 2008 m. muzikiniame socialiniame tinkle last.fm atliktų svetainės pasikeitimų, atsirado grupė "Bring back the old last.fm" ir daug panašaus pobūdžio grupių. [caption id="attachment_366" align="aligcenter" width="351" caption="Bring back the old last.fm grupė"]Bring back the old last.fm group[/caption]

Idioteka: OMNITEL informacijos patikimumas

(arba dar kitaip pagal originalią necezūruotą pavadinimo versiją - "Bendrojo sąpročio krizė") Artėja World Usability Day 2010. Šiemet dienos tema yra komunikacija (visomis įmanomomis prasmėmis). Tad ta proga ir idiotekos įrašas komunikacijos tema. Pastaruoju metu žodis „komunikacija“ man asocijuojasi su... OMNITEL. Ne, ne dėl kokios neįtikėtinai išradingos ir paveikios reklaminės kampanijos. Ir ne dėl ypatingai geros ryšio kokybės. Dėl ko tuomet? Ogi dėl kelis mėnesius trunkančios MISkomunikacijos, kuri, jei pažvelgsime pro patogumo naudotis, paslaugų dizaino ar paprasčiausio bendrojo sąpročio akinius, spaudžia graudžias ašaras. Priešistorė Važiuodama į Pietų Korėją galvojau, kaip čia suktis, kad būčiau pasiekiama lietuvišku numeriu. Pasitikrinau – vienas padoriausių tarptinklinio ryšio variantų buvo likti su OMNITEL, vežtis savo 3G dažnyje veikiantį telefoną ir Korėjoje naudotis KTF operatoriaus paslaugomis. Pasitikrinau kainas – SMS siuntimas buvo 0,37 Lt. Rojus, ar ne? Fainas tas OMNITEL. Laikas bėgo (beje kalbu ne apie dienas ar savaites, o mėnesius, metus), laikas nuo laiko patikrindavau informaciją OMNITEL tinklalapyje ir patikliai apmokėdavau sąskaitas. Kol vieną dieną (šiemet gegužę grįžusi į Lietuvą) prisireikė detalios išklotinės. Net nustėrau – pasirodo, OMNITEL už kiekvieną SMS iš manęs lupa po 0,86 Lt (be PVM). Na, galvoju, gal kainos pasikeitė, o aš žiopla blondinė kalu SMS neskaičiuodama. Pasižiūriu tinklalapį, matau vaizdą tokį: [caption id="attachment_306" align="alignnone" width="600" caption="Vieno iš OMNITEL partnerių Pietų Korėjoje paslaugų tarifai"]Vieno iš OMNITEL partnerių Pietų Korėjoje tarifai[/caption]

World Usability Day 2010 Lietuvoje - lapkričio 11d.

Oct 25 2010 Idea Code Komanda

Visus besidominčius patogumo naudotis (angl. usability) tematika š.m. lapkričio 11d. 13 val. Idea Code kviečia dalyvauti World Usability Day 2010 Lietuvoje renginyje. Tai bus 5 valandos bendravimo, mokymų ir diskusijų apie IT sistemų patogumo naudotis gerinimo klausimus. Kalbėsime apie psichologijos teorijas, naudojamas "usability" srityje, kuo skiriasi "user experience" nuo "usability", kas yra į vartotoją orientuotas dizainas ir t.t. Taip pat parodysime žmogaus ir kompiuterio sąsajos mokslo pasiekimų ir jų pritaikymo pavyzdžių. Renginys organizuojamas kartu su Šiaurės miestelio technologijų parku - World Usability Day 2010 Lietuvoje bus kartu ir Northtown Verslo klubo susitikimas, skirtas patogių IT sistemų kūrimu besidominčioms įmonėms. Renginys vyks Šiaurės miestelio technologijų parke (203 kab., Galvydžio g. 5/96, Vilniuje) nuo 13 iki 18 val. Naujausią informaciją apie pasiruošimą renginiui, mokymų turinį, grafiką ir registraciją rasite mūsų Facebook puslapyje. Renginys nemokamas, tačiau norint dalyvauti būtina registracija e.paštu.

Svajonės: tai galėtų būti Omnitel savitarna iPhone telefone

May 11 2010 Idea Code Komanda

Savaitgalį mūsų user interface dizainerį Igor kankino nemiga. Štai rezultatas: [caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="300" caption="Taip galėtų atrodyti Omnitel savitarna iPhone telefone ..."]Omnitel iPhone programa[/caption]

2007.11.30 Verslo klasė: Vartotojas svarbiausias

Marta Kuzmickaitė 2007 11 30, V, Verslo klasė, Nr. 12, 88p. Beveik kasdien gali išgirsti apie atsirandančias vis naujas profesijas. Sakykim, "newsmaster" - "naujienų meistras", tai yra žmogus, savo tinklalapyje savaip aranžuojantis ir pateikiantis naujienas, "usability expert" - "patogumo vartoti ekspertas". Dviem atvejais iš trijų naujų profesijų ir specialybių atsiradimas susijęs su technologijų plėtra. Kuo užsiima, tarkim, patogumo vartoti ekspertas? Internete paieškoję, kas yra "usability", arba patogumas naudotis, rasime daug nekonkrečių frazių apie tai, kad žmogus ir jo poreikiai yra visų svarbiausias dalykas pasaulyje. Taip pat rasime nuorodų į sritis, kurios anksčiau atrodė priklausančios tokiems mokslams, amatams ar menams kaip ergonomika arba dizainas. Paaiškėja, kad "usability" - tai ir svarstymai, kaip patogiau lėktuvo tualeto kabinoje įtaisyti ritinėlį tualetinio popieriaus ir kiek bei kokių mygtukų turi būti lifto arba televizoriaus nuotolinio valdymo pultelyje. Tačiau vis dėlto dažniausiai šis terminas siejamas su pačiu internetu ir patogumu naudotis interneto svetainėmis. Profesija palyginti jauna, bet, atrodo, jau turinti nemenką paklausą ir Lietuvoje. "Verslo klasė" surado žmogų, galintį papasakoti apie patogumo vartoti interneto tinklalapius daigus ir želmenis Lietuvoje. Pakalbinome Modestą Naciutę, UAB "Idea code" patogumo naudotis projektų vadovę.

Ar yra patogūs vartotojui jūsų įmonės tinklalapiai?

Oct 16 2006 Idea Code Komanda

Modesta Naciutė, Verslo žinos (Mano verslas), 2006 10 16 Vakaruose patogumo naudotis tinklalapiais tyrimai nieko nebestebina. Kodėl? Nes įmonės akivaizdžiai įsitikino, kiek pinigų sutaupoma į tinklalapio kūrimo procesą įtraukiant žmogų, kuris juo naudosis – vartotoją. Pasenusią nuostatą „gražu, vadinasi, – gerai“ tinklalapių pasaulyje pakeitė „patogu ir gražu, vadinasi, – gerai“.

13 požymių pagal kuriuos vertinamas tinkamumas naudotis

Ištrauka iš straipsnio "www.anatomija" Versus žurnale (2006 10 06) 13 požymių, pagal kuriuos vertinamas tinklalapio ar programinės įrangos patogumas naudotis (eilės numeris nesusijęs su įtaka patogumui naudotis) 1. Vizualinis paprastumas ir suprantamumas Santūrus dėmesį traukiančių objektų skaičius, jų atitikimas vartotojo tikslams; piktogramų ir kontrolės elementų (mygtukų, įvedimo laukų ir t. t.) išvaizda ir elgesys atitinka vartotojo suvokimo modelį. 2. Skaitomumas Šriftas, jo dydis, kontrastas tarp šrifto ir fono spalvų, eilutės ilgis, tarpai tarp eilučių ir turinys pritaikyti skaityti ir skenuoti; vartotojas gali padidinti ar sumažinti šriftą iki jam reikiamo dydžio. 3. Veiksmų logikos paprastumas Veiksmų eiliškumas, galimybė šokinėti tarp atliekamų užduočių; peršokimai į kitus proceso etapus atitinka vartotojo suvokimo modelį ir lūkesčius. 4. Į vartotoją orientuota kalba Nevartojami sudėtingi terminai, vengiama gražiai skambančių, bet vartotojui bereikšmių frazių; informacijos pateikimo stilius parenkamas atsižvelgiant į tikslinę auditoriją; informacija pateikiama atsižvelgiant į vartotojo, o ne įmonės poreikius. „Galima tekstą parašyti labai painiai, o galima ir taip, kad ir asilui būtų aišku“, – iliustruoja UAB „Idea Code“ projektų vadovė Modesta Naciutė. 5. Kuo mažesnis krūvis atminčiai Sistema įsimena anksčiau jau įvestus kodus, pavadinimus, vietoje ir laiku pateikia veiksmui atlikti reikalingą informaciją; rodo ankstesnius pasirinkimus (pavyzdžiui, užsakinėjant skrydžio bilietus rodo datas) ir t. t. 6. Nuoseklumas Panašiose situacijose (pavyzdžiui, paspaudus tam tikrą mygtuką) sistema elgiasi vienodai; panašūs objektai (pavyzdžiui, lentelės) visame tinklalapyje pateikiami laikantis tų pačių principų. „Jeigu viename puslapyje į savo klientą kreipiatės „jūs“, taip pat į jį turėtumėte kreiptis ir kitame puslapyje“, – sako Naciutė. 7. Grįžtamasis ryšys Vartotojas atlikęs bet kokį veiksmą sulaukia grįžtamojo ryšio (tekstu ar vizualiai), patvirtinančio, kad sistema reaguoja į jo atliktą veiksmą, nors vartotojo pageidaujamas rezultatas dar ir nepasirodė ekrane. 8. Trumpiniai (angl. shortcuts) Sistema pritaikyta dažnai besilankančiam vartotojui – galimybė į jam svarbiausias vietas patekti nenueinant viso naujam vartotojui skirto kelio. 9. Klaidų prevencija Aiškiai matomi įspėjimai prieš veiksmus, kurie neatitaisomi; vartotojui įvedant duomenis – paaiškinimai apie reikalaujamą formatą (pavyzdžiui, datą, sumas ir kt.). 10. Suprantami pranešimai apie klaidas Konstruktyvūs, suprantami pranešimai apie klaidas: kodėl negalima eiti toliau, kaip išspręsti susidariusią situaciją ir pan. „Vienas iš pagrindinių patogumo naudotis punktų: negalima manyti, kad jeigu vartotojas padaro klaidą, tai jis ir yra kaltas. Ne, kalta sistema. Ji turi būti sukurta taip, kad vartotojas neturėtų galimybės padaryti klaidą, o jeigu ją ir padaro, turi aiškiai matyti, kaip ją ištaisyti“, – sako Naciutė. 11. Veiksminga paieška Paieška vizualiai panaši į vartotojo sąmonėje susiformavusią sampratą; gerai veikia ir atpažįsta dažniausias įvedimo klaidas (pavyzdžiui, „Klapėda“ vietoj „Klaipėda“) ir t. t. 12. Patogi navigacija Vartotojas gali lengvai suprasti informaciją apie savo buvimo tinklalapyje vietą, gali ją keisti; lankytos nuorodos pateikiamos kita spalva. „Navigacija yra judėjimas visame tinklalapyje. Tokį judėjimą galima palyginti su apsipirkimu prekybos centre, į kurį atėjęs matai tam tikras nuorodas – „Daržovės“, „Vaisiai“, „Gėrimai“ ir kt.“, – iliustruoja Naciutė. 13. Bendras išdėstymas ekrane ir techniniai aspektai Elementai grupuojami ir informacija pateikiama remiantis tyrimais apie žmogaus informacijos suvokimą (Geštalto psichologija) ir dėmesio paskirstymą ekrane; tinklalapis pritaikytas populiariausioms naršyklėms ir regėjimo negalią turintiems vartotojams. Visą straipsnį rasite Versus žurnale