EN
#15min.lt #analitika #ančiuko efektas #ančiuko sindromas #App Camp #atnaujinimas #bendradarbiavimas #bendravimas #Change by Design #co-discovery #darbo skelbimai #Delfi
#Delfi.lt #dizainas #dizaino analizė #dizaino atnaujinimas #dizaino metodai #dizaino šablonas #dizaino vertinimas #E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodika #e.paslaugos #efektyvumas #EuroBasket #Facebook #General Tau Theory #geroji praktika #Global Service Jam #google #grafikas #IDEO #idioteka #ieskome dalyviu tyrimui #infodizainas #infografika #informacija #informacijos #informacijos dizainas #informacijos grafika #INOVATELL #interneto bankas #interneto svetainė #iPhone #kalbos aiškumas #Kalėdos #kiek kainuoja #klausimai #Klausimas TAU #krepšinis #Lietuva #Lietuva 2030 #lokacijos paslaugos #mobilieji įrenginiai #mokymai #naudotis #naudotojo sąsaja #navigacija #NK teismas #nuoseklumas #Omnitel #pakeitimai #paprastumas #pasaulinė usability diena #paslaugos patogumas #paslaugų dizainas #patarimai #patikimumas #patogumas #patogumo naudotis tyrimas #personalizacija #personalizavimas #platformos #portalas #prezentacijos skaidrės #programinė įranga #programuotojas #psichologijos teorijos #renginiai #renginių svetainės #savitarna #Sberbank #scenarijus #sistemos pakeitimai #skaitomumas #socialiniai tinklai #spalva #strategijos dokumentas #sveikinimas #teksto aiškumas #tendencijos #terminų naudojimas #tesktas #testavimas #Tim Brown #tinkamumas #tinkamumo revizija #tinkamumo testavimas #tinklalapiai #tinklalapis #tvarkaraštis #UI #UI patterns #usability #usability asociacija #usability expert #usability inspection #usability testas #usability testing #UsabilityLAB #user centered design #user experience #user interface #UX #ux futures #vakarėlis #valstybės pažangos strategija #Valstybės pažangos taryba #vartotojas #vartotojo sąsaja #vartotojų analizė #vartotojų sąveika #vartotojų testavimas #vartotojų tyrimai #Verslo klasė #VGTU #vienodumas #Vilnius #vizualizacija #Vyriausybė #Web akademija #world usability day #world usability day 2011 #world usability day 2012 #WUD 2011 #WUD 2012 #wud 2014 #WUD2010 #WUD2011 #WUD2012 #žmogaus ir kompiuterio sąveika #žmogaus ir roboto sąveika
more less
6 Search results:

Tinkamumo ekspertai ar vartotojai?

... arba dar kartą apie amžiną temą: kas geriau – tinkamumo ekspertų nuomonė ar realių vartotojų testas. Šiuo klausimu tenka diskutuoti stebėtinai dažnai ir daug. Jis yra vienas dažniausiai užduodamų klausimų mūsų vartotojų testavimo mokymų metu, todėl nusprendėme dar kartą apžvelgti už ir prieš argumentus. Viena nuomonių stovykla teigia, kad tinkamumo testavimas (angl. usability testing) yra nereikalingas, jei svetainę, programą ar kitą sistemą įvertino ir parašė rekomendacijas tinkamumo srities specialistas. Šią nuomonę bandoma pagrįsti tuo, kad žmonės yra pakankamai lengvai nuspėjami, todėl savo srities specialistas turėtų pastebėti ir įvertinti tinkamumo problemas. Tai tiesa, bet tik iš dalies.

Klausimas TAU (2): kokia spalva tinka interneto svetainei (1 dalis)

Klausimas TAU: Gal yra kažkur rekomendacijos kokiai tikslinei auditorijai kokios tinka spalvos interneto svetainėse? Pvz: Verslui - mėlyna, moterims?
Trumpas atsakymas būtų, kad ne, nėra :) Na bent jau objektyviai teisingo rekomendacijų sąrašo nėra. Yra tik daug nuomonių ir stereotipų, kurie vienais klausimais yra moksliškai pagrįsti, o kitais (beje daugumoje atvejų) ne. Nors spalvų fiziologinis ir psichologinis poveikis yra ištirtas ir patvirtintas moksliškai, spalvų asociacijos su tam tikra tematika ar lytimi yra išmokimo ir socialinės aplinkos rezultatas, tačiau nebūtinai atitinka asmeninius žmogaus (šio straipsnio kontekste, jūsų svetainės kliento) spalvų pomėgius. Todėl šis straipsnis daugumoje atvejų tik apibendrina vyraujančius stereotipus... Juos pristatyti pakviečiau savo šeimyną.

Kokia spalva tinka?

Šiltos spalvos svetainių dizaine tinka kai reikia atvaizduoti energiją, judesį, linksmumą ir pritraukti dėmesį. Šis teiginys yra moksliškai patvirtintas psichologiniu spalvų poveikiu. Raudona spalva gerai tinka su maisto produktais ir maitinimu susijusiems tinklalapiams (moksliškai aiškinama maždaug taip: skatina aktyvumą ir metabolizmą, tuo tarsi sukelia apetitą). Taip pat tinka su šiluma ir jausmingumu susijusių produktų svetainėms. Dėl vakarų kultūrose susidariusios asociacijos su dėmesio atkreipimu (ir net draudimu atlikti veiksmus) svetainėse raudona taip pat tinka dėmesio atkreipimui. Tačiau kol kas nėra vieningos nuomonės dėl šios spalvos naudingumo veiksmų skatinimui svetainėse.

Startuoja rubrika „Klausimas TAU“

Dec 28 2010 Idea Code Komanda

Susipažinkime, aš esu TAU Šiandieną startuoja rubrika „Klausimas TAU“, kurioje galėte užduoti jums rūpimus usability srities klausimus, o aš, pasitaręs su Idea Code ekspertais ir visažiniu Google stengsiuosi į juos atsakyti naudingais patarimais ir nuorodomis į dėmesio vertus informacijos šaltinius. Kur užduoti klausimus? Klausimus man galite užduoti Idea Code Lietuva Facebook sienoje.

Klausimas TAU

Susipažinkime, aš esu TAU Sveiki, aš esu TAU. Po ilgos atrankos ir pasiruošimo šią savaitę prisijungiau prie Idea Code kolektyvo. Mane pasirinko tam, kad atstovaučiau Idea Code ir skatinčiau praktinių usability žinių sklaidą Lietuvoje. Nuo ateinančios savaitės pradėsiu vesti rubriką “Klausimas TAU”, kurioje galėsite užduoti jums rūpimus usability srities klausimus, o aš, pasitaręs su Idea Code ekspertais ir visažiniu Google stengsiuosi į juos atsakyti naudingais patarimais ir nuorodomis į dėmesio vertus informacijos šaltinius.

Co-discovery - vartotojo patyrimo testavimo metodas

Lapkričio mėnesį 44 pasaulio šalyse, tarp jų ir Lietuvoje, įvyko daugiau nei 150 World Usability Day renginių, kurių metu buvo pristatyta daug įdomios medžiagos. Šią savaitę peržiūrinėjau Maskvoje vykusio WUD renginio įrašus. Renginys pasirodė ganėtinai įdomus, buvo maždaug 15 pranešimų ir dar keletas praktinių užsiėmimų. Man labiausiai patiko Mail.ru atstovės Ksenijos Sterninos (rus. Ксения Стернина) pranešimas apie co-discovery - kaip vartotojo patyrimo testavimo metodą. Tiesą pasakius, iki šiol apie šį metodą ir jo pritaikymą vartotojo patyrimo testavime girdėjau labai mažai. Įsivaizdavau jį kaip mokymosi metodą, kai besimokantieji suskirstomi į poras arba mažas grupeles ir, atlikdami tam tikras užduotis, mokosi vienas iš kito.

Patarimai programuotojams, kuriems tenka projektuoti naudotojo sąsajas

Lietuvoje pastebima tendencija, kad programuotojui dažnai tenka užsiimti naudotojo sąsajų (angl. user interface) projektavimu. Nesiginčysiu ar tai gerai ar blogai, tačiau tokios yra Lietuvos realijos – dizaineris nupiešia gražų dizainą, pagrindinių elementų stilių ir galbūt aprašo elementų naudojimo atvejus, o programuotojui tenka pačiam dėlioti formas, užsiimti informacijos architektūra ir t. t. Šiaip, aš tikiu, kad programuotojas gali sukurti patogią ir suprantamą vartotojo sąsają (toliau – UI), bet tam jam reikia pasinerti į vartotojų iracionalaus mąstymo pasaulį. Paprastam vidutiniam vartotojui nesvarbu kas yra vartotojo sąsają ar kaip ji realizuota, jam nusispjauti kiek žmonių ir kiek laiko praleido projektuodami ją. Vartotojas naudojasi UI tik dėl to, kad jam reikia atlikti kažkokią užduotį, t. y. UI naudojimas yra „būtina sąlyga“ užduoties atlikimui. Dėl šios priežasties vartotojas nori, kad „sąlyga“ kaip ir realiame pasaulyje (pvz. sutarties sąlygos) būtų paprasta ir suprantama.