EN
#15min.lt #analitika #ančiuko efektas #ančiuko sindromas #App Camp #atnaujinimas #bendradarbiavimas #bendravimas #Change by Design #co-discovery #darbo skelbimai #Delfi
#Delfi.lt #dizainas #dizaino analizė #dizaino atnaujinimas #dizaino metodai #dizaino šablonas #dizaino vertinimas #E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodika #e.paslaugos #efektyvumas #EuroBasket #Facebook #General Tau Theory #geroji praktika #Global Service Jam #google #grafikas #IDEO #idioteka #ieskome dalyviu tyrimui #infodizainas #infografika #informacija #informacijos #informacijos dizainas #informacijos grafika #INOVATELL #interneto bankas #interneto svetainė #iPhone #kalbos aiškumas #Kalėdos #kiek kainuoja #klausimai #Klausimas TAU #krepšinis #Lietuva #Lietuva 2030 #lokacijos paslaugos #mobilieji įrenginiai #mokymai #naudotis #naudotojo sąsaja #navigacija #NK teismas #nuoseklumas #Omnitel #pakeitimai #paprastumas #pasaulinė usability diena #paslaugos patogumas #paslaugų dizainas #patarimai #patikimumas #patogumas #patogumo naudotis tyrimas #personalizacija #personalizavimas #platformos #portalas #prezentacijos skaidrės #programinė įranga #programuotojas #psichologijos teorijos #renginiai #renginių svetainės #savitarna #Sberbank #scenarijus #sistemos pakeitimai #skaitomumas #socialiniai tinklai #spalva #strategijos dokumentas #sveikinimas #teksto aiškumas #tendencijos #terminų naudojimas #tesktas #testavimas #Tim Brown #tinkamumas #tinkamumo revizija #tinkamumo testavimas #tinklalapiai #tinklalapis #tvarkaraštis #UI #UI patterns #usability #usability asociacija #usability expert #usability inspection #usability testas #usability testing #UsabilityLAB #user centered design #user experience #user interface #UX #ux futures #vakarėlis #valstybės pažangos strategija #Valstybės pažangos taryba #vartotojas #vartotojo sąsaja #vartotojų analizė #vartotojų sąveika #vartotojų testavimas #vartotojų tyrimai #Verslo klasė #VGTU #vienodumas #Vilnius #vizualizacija #Vyriausybė #Web akademija #world usability day #world usability day 2011 #world usability day 2012 #WUD 2011 #WUD 2012 #wud 2014 #WUD2010 #WUD2011 #WUD2012 #žmogaus ir kompiuterio sąveika #žmogaus ir roboto sąveika
more less
2 Search results:

2010 tendencijos ir geri pavyzdžiai

Pavargome kritikuoti... Todėl šis šventinis straipsnis apie tai, kas gero įvyko Lietuvos internete 2010-aisiais. Nesistengėme sudarinėti geriausių topo, o tiesiog surašėme mūsų komandos dėmesį atkreipusius 2010 metais sukurtus arba atnaujintus projektus, kurie atitinka tarptautines "user experience" tendencijas.

Sprendėme remdamiesi dviem pagrindiniais kriterijais. Projektas turėjo aiškiai atspindėti tam tikrą rinkoje vyraujančią "user experience" tendenciją (ir pakankamai kokybiškai ją įgyvendinti), o vartotojo sąsajoje neturėjo būti esminių problemų, dėl kurių norėtųsi kuo greičiau pabėgti iš tos svetainės.

Idioteka: serverio paslaugos užsakymas

Oct 21 2010 Idea Code Komanda

Situacija: Užsakinėju virtualaus serverio paslaugą jau ne pirmą kartą. Teko užsakinėti pas įvairius tiekėjus įvairiose sistemose, tačiau visos jos turi paprastus įrankius, kuriais net ir ne IT specialistas lengvai gali valdyti domenus, todėl nemanau, kad tam reikia gaišinti programuotojų laiką. Šiuo konkrečiu atveju Hostex turi Plėsk įrankį, kuris taikomas visiems planams pradedant nuo VD-S ... Bent jau aš taip maniau žiūrėdama į lentelę...

Idioteka: OMNITEL informacijos patikimumas

(arba dar kitaip pagal originalią necezūruotą pavadinimo versiją - "Bendrojo sąpročio krizė") Artėja World Usability Day 2010. Šiemet dienos tema yra komunikacija (visomis įmanomomis prasmėmis). Tad ta proga ir idiotekos įrašas komunikacijos tema. Pastaruoju metu žodis „komunikacija“ man asocijuojasi su... OMNITEL. Ne, ne dėl kokios neįtikėtinai išradingos ir paveikios reklaminės kampanijos. Ir ne dėl ypatingai geros ryšio kokybės. Dėl ko tuomet? Ogi dėl kelis mėnesius trunkančios MISkomunikacijos, kuri, jei pažvelgsime pro patogumo naudotis, paslaugų dizaino ar paprasčiausio bendrojo sąpročio akinius, spaudžia graudžias ašaras. Priešistorė Važiuodama į Pietų Korėją galvojau, kaip čia suktis, kad būčiau pasiekiama lietuvišku numeriu. Pasitikrinau – vienas padoriausių tarptinklinio ryšio variantų buvo likti su OMNITEL, vežtis savo 3G dažnyje veikiantį telefoną ir Korėjoje naudotis KTF operatoriaus paslaugomis. Pasitikrinau kainas – SMS siuntimas buvo 0,37 Lt. Rojus, ar ne? Fainas tas OMNITEL. Laikas bėgo (beje kalbu ne apie dienas ar savaites, o mėnesius, metus), laikas nuo laiko patikrindavau informaciją OMNITEL tinklalapyje ir patikliai apmokėdavau sąskaitas. Kol vieną dieną (šiemet gegužę grįžusi į Lietuvą) prisireikė detalios išklotinės. Net nustėrau – pasirodo, OMNITEL už kiekvieną SMS iš manęs lupa po 0,86 Lt (be PVM). Na, galvoju, gal kainos pasikeitė, o aš žiopla blondinė kalu SMS neskaičiuodama. Pasižiūriu tinklalapį, matau vaizdą tokį: [caption id="attachment_306" align="alignnone" width="600" caption="Vieno iš OMNITEL partnerių Pietų Korėjoje paslaugų tarifai"]Vieno iš OMNITEL partnerių Pietų Korėjoje tarifai[/caption]