Pristatome E. paslaugų tinkamumo naudotojams metodikos rinkinį elektroniniu formatu: epaslaugos.ideacode.lt. Rinkinį sudaro pagrindinis metodikos dokumentas, tinkamumo problemų sprendimo gairės ir šios metodikos naudojimo viešųjų pirkimų metu rekomendacijos.
Pavargome kritikuoti... Todėl šis šventinis straipsnis apie tai, kas gero įvyko Lietuvos internete 2010-aisiais. Nesistengėme sudarinėti geriausių topo, o tiesiog surašėme mūsų komandos dėmesį atkreipusius 2010 metais sukurtus arba atnaujintus projektus, kurie atitinka tarptautines "user experience" tendencijas.
Sprendėme remdamiesi dviem pagrindiniais kriterijais. Projektas turėjo aiškiai atspindėti tam tikrą rinkoje vyraujančią "user experience" tendenciją (ir pakankamai kokybiškai ją įgyvendinti), o vartotojo sąsajoje neturėjo būti esminių problemų, dėl kurių norėtųsi kuo greičiau pabėgti iš tos svetainės.
Lapkričio 1d. Expedia bilietų ir viešbučių užsakymo internete portalas paskelbė, kad jų portalo vartotojų elgesio analizės metu nustatytas klaidinantis vienos užsakymo formos vieno informacijos įvedimo laukelio naudojimas, kurio panaikinimo efektas - 12 mln. JAV dolerių papildomas metinis pelnas. Kaip gali vienas IT sistemos laukelis turėti tokią įtaką įmonės veiklos rezultatams?
[caption id="attachment_286" align="alignnone" width="600" caption="Expedia.com portalas"][/caption]